VLEČNÝ VŮZ "vv2.ringh" e.č. 214
Vyroben v roce 1926 v Ringhofferových závodech, a.s. v Praze-Smíchově.
Ilustrační nákres, autor: jkopri
Technické údaje:
|
Skutečný vůz: |
Model: vůz je uvažován jako lavicový, pro provoz s cestujícími, rozměry pouze orientační. |
Délka vozu přes spřáhla: |
10 300 mm |
1 320 mm* |
Délka skříně: |
9 740 mm |
1 248 mm* |
Šířka skříně: |
2 265 mm |
290 mm* |
Počet náprav: |
2 |
4* |
Rozvor: |
3 400 mm |
* |
Průměr kol: |
635 mm |
* |
Výška podlahy: |
652 mm |
* |
Výška plošin: |
507 mm |
* |
Šířka vchodů: |
1 140 mm |
* |
Počet míst k sezení: |
26 |
3-6 |
Počet míst ke stání: |
46 |
0 |
Vůz byl vyrobený jako obousměrný,pojezd dvounápravový, nápravy opatřeny kluznými ložisky a odpruženy listovými pružinami. Skříň vozu je celokovová, základní rošt je snýtován z ocelových válcových profilů, vně je oplechována. Střecha tvořená palubkami je potažena režným plátnem. Oddíl pro cestující má podelné laťkové lavice (od roku 1937 s polstrováním). Signální nástřešní zvonek byl na vůz dodán až v roce 1956.
Vůz 214 je majetkem Technického muzea v Brně.
* Tento vůz je uvažován jako "lavicový" pro provoz s cestujícími, vzhledem ke stabilitě a bezpečnosti bude zvolena odlišná konstrukce skříně s otočnými dvounápravovými podvozky .
Zdroj: Informační leták ve vozidle, autor neuveden.